Ctrl + Z

فرصتی دوباره

بســــم الله الرحمــــن الرحیـــــــم

Ctrl + Z

فرصتی دوباره

سلام

فایل نمرات را از اینجا بگیرید. توضیحاتی در مورد نمرات به زودی داده خواهد شد و هیچ اعتراضی تا این اعلان پذیرفته نیست.

این ها نمونه جواب های درست هستند:

import java.util.Scanner;

public class main { public static void main(String[] args) { Scanner sc = new Scanner(System.in); String str = sc.nextLine(); System.out.println("Server name: "+ str.substring(0, str.indexOf("/"))); System.out.println("File name: "+ str.substring(str.lastIndexOf("/")+1, str.lastIndexOf("."))); } }

نمونه دوم:

import java.util.Scanner;
public class main {
	public static void main(String[] args) {
		int a,b;
		String str;
			System.out.println("Enter Web address: ");
			Scanner sc = new Scanner(System.in);
			String input = sc.nextLine();
			a = input.length();
			b = input.length();
			while(input.charAt(a-1) != '.')
				a--;
			while(input.charAt(b-1) != '/')
				b--;
			str = input.substring(b, a-1);
			System.out.println("file name: "+str);
			a = 0;
			while(input.charAt(a) != '/')
				a++;
			str = input.substring(0, a);
			System.out.println("Server name: "+str+"\n");
	}
}
  • ۹۲/۰۶/۰۹
  • مهدی مظاهری

سوالات  (۹)

سلام. من تمرین دو رو فرستادم ولی در لیست نمرات اسم من نیست. لطفا پیگیری کنید
فایل را با چی باز کنم؟؟(من تازه ویندوزم را عوض کردم برای همین همه ی برنامه ها را ندارم!!)
سلام
چه جوری باید فایل نمرات رو باز کنیم؟
سلام په نطر شما چه طور ممکن است کد من با n نفر دیگر دقیقا یکسان باشد و n-1  0 شده و من فقط 1 شدم
  • Amirhossein Mahdinejad
  • دوستانی که درباره ی باز کردن فایل می پرسند، پسوند فایل نمرات .xlsx هستش که با Excel باز میشه، شما یا نرم افزار Microsoft Office ندارید یا دارید! (در مورد ورژن های خیلی قدیمی این نرم افزار صدق می کند)
  • میلیکان (ماده فسفرسانس)
  • از همه کسانی که 0 شدند عذرخواهی میکنم، إن شاء الله دفعه بعدی امتیازی هم حل میشه
  • آرین مشهدی علیپور
  • سلام. من تمرین دو رو فرستادم ولی در لیست نمرات اسم من نیست. لطفا پیگیری کنید کلاس 202
  • Amirhossein Mahdinejad
  • بی صبرانه منتظر تمرین3 هستیم، این چه وضعیه؟
    چرا هر دو پاسخی که گذاشته اید ، کاملا درست نیست؟؟(یکی (نصفه جواب میده + run time errore ) و  اون یکی هم ، کلا (run time errore) میده!!) چرا؟؟من که درست ورودی میدم؟؟؟

    لطفا اگر غلط است ، تصحیح نمایید!!
    پاسخ:
    چه پاسخی؟ کجا؟

    ارسال سوال

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.