Ctrl + Z

فرصتی دوباره

بســــم الله الرحمــــن الرحیـــــــم

Ctrl + Z

فرصتی دوباره

هدف از نوشتن این برنامه نصب و راه اندازی جاوا و اکلیپس و تجربه یک برنامه نویسی ساده با جاوا می باشد.

 

برنامه ای بنویسید که مضارب ۳ را تا ۱۰۰ چاپ کند.

مهلت ارسال: سه شنبه ۲۹ مرداد تا ساعت ۲۳:۵۹

فایل مربوطه را به آدرس mheslamimehr@gmail.com ایمیل کنید.

موضوع ایمیل: نام و نام خانوادگی + تمرین ۱ جاوا

نام فایل: نام خانوادگی + tamrin1

  • ۹۲/۰۵/۲۵
  • ادمین

سوالات  (۱۲)

  • Amirhossein Mahdinejad
  • سلام استاد، چون چیزی درباره ی اسم فایل ارسالی نگفته بودید به اسم Tamrin1.java فرستادم، اشکالی که نداره؟
    پاسخ:
    سلام
    اسمت رو هم اضافه کن و دوباره بفرست.
    دستور چاپ کردن چی بود؟؟؟
    پاسخ:
    syso و بعد ctrl+spce رو بزنید.
    baraye downloade (jdk) koja ra click konim?inja ke hich linki nist!!   batashakkor
    پاسخ:
    نیازی به کلیک نیست! انقدر صبر کن تا پنجره دانلود خودش باز شه.

    سلام

    ببخشید من وقتی کلاس رو تعریف می کنم و وارد می شوم،public static void main رو نداره و هم چنین برنامه run نمی شود.الآن نمی دونم چی کار کنم.لطفا کمکم کنید.

    با تشکّر.

    پاسخ:
    درون بدنه کلاس بنویس main و سپس ctrl+space رو بزن.

    برنامرو  که میخوام کامپایل کنم میگه هیچ کامپایلری نیست و اکلیپس رو هم وقتی ران میکنم ارور میده ونصب نمیشه.

    سلام استاد باید بخش scr را بفرستیم یا bin

    پاسخ:
    سلام
    قسمت src را بفرستید!

    سلام.من تا حالا دو,سه بار jdk و eclipse را دانلود و هر بار چند مرتبه نصب کردم ولی نمی دونم چرا هر کاری میکنم موفق نمی شم تا برنامه ام را ران کنم.

    launch error: selection does not...

    پاسخ:
    سلام
    source فلدر در ءروژه درست کردید؟
    ببخشید استاد من برنامه ای که دانلود کردم با این اسم هست میخوام بدونم درست دانلود کردم یا نه:jdk-6-windows-i586 .حالا اگر درست هست: بعد از این که برنامه ران شد باید چیکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    از لینک های پاسخ نظرات بالا کمک بگیرید!
    سلام. میخواستم بپرسم برنامه eclipse نصب نمیشه.یا چرا برنامه ای که نوشتم با notepad باز میشه و با open with هم درست نمیشه
    متوجه نشدم منظور از لینک های پاسخ به نظرات کجاست.
     
    پاسخ:
    سلام

    چند نظر بالاتر در همین صفحه! لطفا دقت کنید!
    سلامقسمت آخر این لینک را برای تنظیمات Eclipse دنبال کن:
    http://nardebaan.ir/7274-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%A7
    برای یک شروع ساده هم:
    http://nardebaan.ir/7327-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%A7-2
    استاد ایراد این کد کجاست که من وقتی این رو مینویسم  errorمیده برنامه:(if(i%3==0 چاپ کنه i را. i در یک for است که تا زمانی که کوچکتر مساوی 100 باشه++ i میشود و بعد وارد دستور ifمیشود واگر درست بود چاپ میکنه تو if ایراد میگیره.

    میشه تمرین دوم را بگید چیه؟

    ارسال سوال

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.